Termeni si conditii

CONDITII GENERALE

Plasarea unei comenzi catre ProdusePentruTine reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile noastre.

Informatiile furnizate catre ProdusePentruTine sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. Adresele dumneavoastra de e-mail nu sunt furnizate tertilor, nu incurajam spam-ul, nu facem publice datele dumneavoastra fara acordul explicit. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.

Preturile includ TVA.

Promotiile/ discounturile nu sunt cumulative.

Costul transportului se refera la fiecare colet in parte, in cazul in care un client comanda produse la momente diferite si sunt livrate in colete diferite, costul de transport se va aplica la fiecare colet.

Ne rezervam dreptul de a modifica Termenii si conditiile fara notificare prealabila.

CUM COMAND

  1. Apăsați butonul Adaugă în coș din dreptul produselor dorite.
  2. Vizualizați Coșul de cumpărături și Costul total al comenzii (la costul produselor se adaugă costul de transport)
  3. Finalizați comanda: introduceți date necesare pentru facturare și livrare, plătiți conform  modalității de plată alese.

CUM PLĂTESC

Plata laRamburs.

Plata la ramburs înseamnă că dumneavoastră veți achita contravaloarea comenzii la momentul primirii coletului.

Plata cu Cardul Online

Plata cu cardul online si securizat prin intermediul partenerului  nostru Banca Transilvania.

LIVRAREA COMENZILOR

După plasarea comenzii, vei primi confirmarea înregistrării prin email cu toate detaliile livrării.

Dacă ai plasat comanda înainte de ora 16, aceasta va fi transmisă către curier în aceeași zi.

Din momentul plasării către curier, comanda ta va fi expediată în 24 de ore.

Alte detalii în legătură cu livrarea vor fi comunicate de către compania de curierat.

Pentru comenzile de minim 150 de lei transportul este gratuit.

POLITICA DE RETURNARE

Dacă produsele comandate nu au fost conform așteptărilor, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice (conform OUG 34/2014).

Cum returnezi produsele achiziotionate de la produsepentrutine.ro?

  1. În decurs de 48 h de la primirea comenzii, scrie-ne un mesaj la adresa contact@produsepentrutine.rocare să conțină: deciza de returnare, data achiziției și data primirii produsului.

Pentru comenzile plătite ramburs, te rog să precizezi contul bancar în care se va face returnarea banilor

Pentru comenzile plătite online, banii se vor returna în contul din care au fost plătiți.

Returnarea sumei se va face la 10 zile de la returul produselor

  1. Pregătește produsul pentru retur: pentru a rambursa integral suma plătită, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat si în ambalajul inițial.
  2. Trimite produsul la adresa noastră: Vatra Luminoasa Nr.60A, sector 2, Bucuresti

CONDITII RETUR

Nu se acceptă returul produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă etc).

În cazul în care produsul este returnat iar ambalajul este deteriorat și sunt necesare operațiuni pentru repararea acestuia, vei achita o taxă de până la maxim 50% din valoarea produsului.

Cuantumul taxei administrative se stabilește de la caz la caz.

Returul nu este gratuit.

Returul gratuit este posibil doar în cazul in care returul se face pentru unul dintre motivele de mai jos:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site.
  • Produsul este nefuncțional și ne informezi în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție.
  • Coletul care conține produsul este deteriorat. Recomandam să refuzi coletele care sunt deteriorate. În cazul în care produsul este deteriorat din vina transportatorului și nu consmenezi acest lucru returul nu va fi acceptat

SUPORT CLIENȚI/ CONTACT

Adresa e-mail: contact@produsepentrutine.ro

 

Numar de telefon/ Whatsapp: 0749 01 18 18

POLITICA COOKIE-URI

Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Acest site utilizează cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

POLITICA GDPR – PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Din data de 25 mai 2018 este aplicat de toate statele Uniunii Europene Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea și libera circulație a datelor cu caracter personal. Prin intermediul Regulamentului a fost creat un cadru legislativ unitar și uniform pe teritoriul Uniunii Europene privind protecția datelor cu caracter personal.

Prin politica de prelucrare a datelor cu caracter personal explicăm modul în care sunt folosite și procesate datele dvs. personale, îndeplinindu-ne, astfel obligația legală impusă de legislația europeană. Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi și ne angajăm să vă protejăm datele și drepturile.

DATELE PERSONALE PROCESATE

Datele personale sunt colectate prin site-ul nostru web, prin e-mail, prin intermediul platformelor folosite de noi și prin curier. În funcție de circumstanțele relevante și de legile și cerințele locale aplicabile, putem colecta unele sau toate informațiile enumerate mai jos:

  • Nume și prenume;
  • Număr de telefon de contact;
  • Sex;
  • Data nașterii;
  • Detalii de contact: adresă e-mail, adresă de contact, adresa de livrare/facturare;
  • Date de identificare;
  • Corespondență purtată între noi și dvs.; sau
  • Orice alte informații suplimentare pe care alegeți să ni le furnizați.

Când vizitați site-ul nostru sunt stocate automat informații tehnice, inclusiv adresa IP folosită pentru conectarea computerului la Internet, informațiile de conectare, tipul și versiunea browserului, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in de browser, sistem și platformă, parole si indicii, informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului. Atunci când utilizați site-ul nostru web, cookie-urile sunt stocate de browser pe dispozitivul dumneavoastră iar în cazul în care dezactivați cookie-urile, este posibil ca site-ul nostru web să nu funcționeze corect în browserul dumneavoastră.

Putem folosi datele în scopuri de marketing, în vederea îmbunatățirii calității și performanței site-ului și serviciilor noastre. Vom păstra în registrele noastre datele personale atâta timp cat este necesar pentru a servi scopurilor pentru care aceste date personale au fost colectate, excepție făcând cazurile în care prevederile legale impun păstrarea datelor pentru o perioada mai mare.

UTILIZAREA DATELOR PERSONALE

Utilizăm datele personale în următoarele scopuri:

  • Înregistrarea contului dumneavoastră pe website-ul nostru. În acest scop colectăm următoarele date: nume, prenume, adresa de e-mail, adresa de IP, număr de telefon.
  • Validarea, expedierea și facturarea comenzilor, rezolvarea problemelor de orice natură referitoare la comenzi, respectiv la bunurile achiziționate, facilitarea altor activități comerciale de vânzări și administrare a contului clienților. În acest scop colectăm următoarele date: numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare/facturare, date aferente plăților;
  • Realizarea activităților post-vânzări, care cuprind servicii de relații cu clienții privind evaluarea produselor oferite. În acest scop colectăm: nume și prenume, telefon/fax, e-mail, adresa de livrare/facturare, date aferente plăților, înregistrări voce, obișnuințe/preferințe/comportament, alte date care rezultă din evaluarea produselor de către clienți; De asemenea, colectăm datele de identificare (serie și număr act identitate) și date bancare doar pentru situațiile în care intervin înlocuiri de produse/retururi.
  • Pentru a transmite materiale informative și/sau de marketing, newsletter-e. În acest scop colectăm următoarele date: numele, prenumele, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail,adresa IP; loc de munca, funcția deținută, adresa de contact, sexul și data nașterii
  • Pentru a furniza oferte conforme cu preferințele dumneavoastră. În acest scop colectăm următoarele date: numele, prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail, adresa de livrare/facturare, obișnuințe/preferințe/comportament;
  • Pentru a comunica cu dumneavoastră în procesul de efectuare a sondajelor despre satisfacția clienților. În acest scop colectăm următoarele date: numele, prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail.
  • Pentru asigurarea intereselor noastre legitime, dacă este cazul.

COMUNICAREA DATELOR CĂTRE TERȚI

Comunicarea datelor se realizează exclusiv în vederea îndeplinirii unor obligații legale specifice, sau către următorii terți:

  • Consultanți financiari, societăți de audit, precum și orice autoritate publică, în cazul în care o astfel de obligație legală de divulgare a datelor personale ne incumbă;
  • Către furnizorii de servicii care acționează în numele nostru (inclusiv, fără a se limita la consultanți externi, avocați, auditori și/sau contabili și consultanți și experți IT);

Pentru a putea asigura buna desfășurare a relațiilor noastre contractuale, datele personale vor putea fi transferate către terți în baza unor contracte în care sunt prevazute clauze de confidențialitate. Colaboratorii noștri pot asigura următoarele servicii:

  • Servicii newsletter – adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
  • Servicii de facturare – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă facturare;
  • Servicii de curierat/poștă – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă livrare/facturare;
  • Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, date aferente plaților
  • Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresă facturare, telefon, e-mail;
  • Servicii juridice – nume, prenume, adresă livrare/facturare, date identificare, telefon e-mail, corespondenta, înregistrări audio/video.

Vă asigurăm că datele dumneavoastră personale sunt stocate și transferate într-o modalitate care să le asigure securitatea adecvată.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE

Suntem preocupați de protejarea datelor împotriva furtului și accesului neautorizat. Măsurile tehnice și organizatorice se referă la encriptarea, anonimizarea și data recovery/back up.

Important! Dacă suspectați folosirea neautorizată sau furtul datelor Dvs. personale vă rugăm să ne informați imediat pe adresa noastră, contact@produsepentrutine.ro

DREPTURILE DVS. CU PRIVIRE LA DATELE PERSONALE 

Unul dintre principalele obiective ale Regulamentului este acela de a proteja și clarifica drepturile persoanelor fizice cu privire la protecția datelor personale.

Iată pe scurt care sunt drepturile pe care le aveți:

Dreptul de acces înseamnă că aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm datele cu caracter personal care vă privesc și accesul la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.

Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.

Dreptul la opoziție vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al nostru. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a vă opune prelucrării în orice moment.

Dreptul de a retrage consimțământul se referă la cazurile în care am obținut consimțământul de a procesa datele dumneavoastră personale pentru anumite activități (de exemplu, în scop de marketing direct), puteți retrage acest consimțământ în orice moment și vom înceta să desfășurăm acea activitate anume dacă nu considerăm că există o bază legală alternativă pentru a justifica continuarea prelucrării datelor.

Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte.

Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:

  1. acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  2. vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
  3. vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
  4. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  5. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
  6. datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale

Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în unul din următoarele cazuri:

  1. când contestați exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
  2. prelucrarea este ilegală, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea;
  3. în situația în care societatea noastră nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ni le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  4. în situația în care v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale noastre prevalează, caz în care vă vom explica motivele noastre pe larg.

TEMEIURI JURIDICE PENTRU PROCESAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Regulamentul prevede o serie de modalități prin care putem procesa datele în mod legal:

  • Procesarea are ca temei juridic executarea contractului

Articolul 6, alineatul (1) din Regulament prevede că “prelucrarea este legală numai dacă și în măsura în care se aplică cel puțin una dintre următoarele condiții: […] b) prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract”.

Prin urmare, ne bazăm pe acest temei juridic pentru a procesa datele Dvs. personale pentru a ne permite să executăm atât obligațiile noastre contractuale, cât și și obligațiile noastre față de terți, dar și pentru a ne asigura că îndepliniți în mod corespunzător obligațiile Dvs. față de noi.

  • Procesarea are ca temei juridic o obligație legală

Pe lângă obligațiile noastre contractuale, suntem ținuți și de alte obligații legale pe care trebuie să le respectăm. Articolul 6, alineatul (1), litera (c) din Regulament prevede că vă putem prelucra datele personale în cazul în care această prelucrare „este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși.

Un exemplu de obligație legală pe care trebuie să o respectăm este obligația noastră de a colabora cu autoritățile fiscale.

  • Procesarea are ca temei juridic un interes legitim

Articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulament explică faptul că putem prelucra datele Dvs. în cazul în care acestea „sunt necesare pentru scopurile intereselor legitime urmărite de [noi] sau de către o terță parte, cu excepția cazului în care aceste interese sunt înlăturate de interesele sau de drepturile sau libertățile fundamentale ale [Dvs.] care necesită protecție a datelor cu caracter personal. ”Considerăm următoarele ca exemple neexhaustive de activități de procesare a datelor Dvs. personale conform intereselor noastre legitime:

  1. pentru scopurile noastre administrative interne;
  2. pentru a împiedica utilizarea neautorizată a informațiilor și echipamentelor noastre;
  3. în vederea realizării investigațiilor privind presupuse abateri; și
  4. pentru stabilirea, exercitarea sau susținerea revendicărilor legale.
  • Procesarea are ca temei juridic consimțământul liber exprimat

În anumite circumstanțe, vom obține consimțământul Dvs. de opt-in (înscriere voluntară) înainte de a ne asuma anumite cerințe privind prelucrarea datelor Dvs. personale.

Articolul 4 alineatul (11) din Regulament prevede că acordul opt-in este „orice indicație liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a dorințelor persoanei vizate prin care el sau ea, accepta, printr-o declarație sau printr-o acțiune clară afirmativă, prelucrarea datelor cu caracter personal care îi privesc„. În limbaj simplu, aceasta înseamnă că:

  1. trebuie să vă exprimați consimțământul liber, fără să vă punem sub orice presiune;
  2. trebuie să știți pentru ce vă exprimați acordul – așa că vă asigurăm că vă vom oferi suficiente informații;
  3. trebuie să întreprindeți măsuri specifice pentru a ne da acordul Dvs. – este foarte probabil să vi se ceară să completați o căsuță de bifare pentru a ne asigura că această cerință să fie îndeplinită într-o manieră clară și fără ambiguitate.